e-Marketing

M arketing internetowy to promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących,
jak i potencjalnych klientów. Promocja ta jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych
i może obejmować sprzedaż, reklamę, budowanie wizerunku marki, badania marketingowe oraz obsługę klienta.

N a oferowany marketing internetowy składa się tzw. reklama adwords (pay per click), pozycjonowanie,
reklama banerowa, email marketing, optymalizacja stron, buzz marketing.

obrazek

R eklamy są wyświetlane obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych użytkownikom wyszukującym je w Google. Oznacza to, że reklama trafia do osób już nią zainteresowanych. Reklamy dla wybranego regionu Nakierowanie wyników wyszukiwania tylko dla osób z konkretnego miasta lub regionu.

obrazek

P ozycjonowanie stron internetowych jest jednym z narzędzi marketingu internetowego. Skuteczne pozycjonowanie polega na określeniu fraz kluczowych i podjęciu takich działań,
by w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej, pozycjonowana strona
na daną frazę osiągnęła jak najwyższą pozycję.

obrazek

P olega ona na wykorzystaniu elementów graficznych (obrazków, animacji, haseł) do przekierowania na stronę www. Reklama banerowa znacznie podnosi Twój wizerunek internetowy. Musi być ciekawa graficznie oraz zamieszczonaw odpowiednim miejscu tak, by faktycznie zwracała uwagę. Elementy reklamy banerowej powinny być zamieszczane na stronach regionalnych lub ogólnopolskich w zależności od zasięgu oferowanego produktu czy przedsięwzięcia np.: wp.pl, onet.pl, gazeta.pl, trojmiasto.pl

obrazek

O ferujemy przygotowanie kampanii reklamowej polegającej na rozsyłaniu wiadomości za pomocą poczty elektronicznej (zapytanie ofertowe, oferta).

Nasza oferta w tym zakresie obejmuje:
  • przygotowanie treści wiadomości
  • przygotowanie grafiki wiadomości
  • wysłanie wiadomości do określonej grupy docelowej
  • przygotowanie strony, na którą ma kierować wiadomość
obrazek

P olega na dostosowaniu, zoptymalizowaniu treści i kodu strony internetowej lub całego serwisu (witryny), pod określonym kątem. Optymalizację strony można podzielić na optymalizację kodu i optymalizację treści. Jeżeli Twoja strona wykazuje błędy
w kodzie, oznacza to, że jest gorzej lub w ogóle nie jest indeksowana przez wyszukiwarki internetowe. Poprawna w kodzie strona internetowa osiąga lepsze wyniki wyszukiwania, przekłada się to bezpośrednio na liczbę osób odwiedzających witrynę. Optymalizacja strony przez poprawę jej kodu i treści ma bezpośredni wpływ na jej popularność w internecie.

obrazek

P ojęcie używane w dziedzinie marketingu
i reklamy do opisania działań, jakie podejmują firmy w celu wywołania u swoich klientów pozytywnych rekomendacji odnośnie produktu, marki czy usług. Jest to dawanie ludziom powodów do rozmawiania o marce, produktach i usługach, oraz ułatwianie im nawiązania tej konwersacji. Marketing szeptany jest cenioną formą promocji, ze względu na dużą wiarygodność komunikatów przekazywanych przez konsumentów. Ludzie są bardziej skłonni wierzyć pozytywnym opiniom swoich znajomych na temat produktu,
którego używali, niż np. reklamom